Dit is een lastige review om te schrijven. Waarom? Omdat ik oprecht wil zijn, iedereen altijd recht in de ogen aan wil blijven kijken. Iedereen, dus jullie mijn lezers, maar ook de bedrijven waar ik mee samenwerk. Wat doe je dan als niet een product, maar wel een aantal zaken er om heen tegenvallen.
De klantenservice met name en doen wat je belooft. Het maakt niet uit als er iets verkeerd gaat, maar wel wat je er mee doet. Dat is waar het om gaat. Dat is dan ook de reden dat deze review even op zich heeft laten wachten.
Ik zal bij het begin beginnen, dan wordt duidelijk wat ik bedoel en kun je zelf je conclusies trekken. Lijkt me het eerlijkst.
Vaderdagcadeau via Fotoophoutstunter.nl
Vlak voor Vaderdag dit jaar werd ik benaderd door Fotoophoutstunter.nl voor een samenwerking. Leuk! Helemaal als je net als ik gek bent op foto’s, je een saai stukje witte muur boven de bank hebt, waar niet iets al te groots en overheersend moet hangen en je al een tijdje op zoek bent. Daarnaast is ook het ook nog eens bijna Vaderdag. Heel erg bijna, niet meer te halen, zo bijna! Precies wat ik terug mail.
“We redden het waarschijnlijk niet meer voor Vaderdag, maar het lijkt me leuk om samen te werken”
Op het moment dat ik mijn bestelling doorgeef, krijg ik hoop: “Vandaag voor 14.00 uur besteld, is voor Vaderdag in huis”. Het staat er echt en het is voor 14.00 uur als ik mijn bestelling doorgeef. Dus heb ik niet alleen hoop, ik ga er van uit, omdat het er staat. Als een belofte. Dan vind ik het jammer dat het er niet is op Vaderdag, dus vandaar dat ik een mailtje stuur met de vraag wanneer ik het wel kan verwachten.
Met keurige excuses dat het er niet op Vaderdag was, krijg ik bericht terug dat mijn bestelling de dag er na verzonden zal worden. Dus ik ga er van uit dat het zo is en hoop dat het woensdag geleverd wordt. Op woensdag geen pakketje en op donderdag een geautomatiseerd mailtje vanuit mijn order, dat mijn bestelling verzonden is. Vandaar dat het er niet op woensdag of donderdag was. Daar baal ik dan van. Misschien meer dan nodig. Mede omdat ik gevraagd had waar het aan lag, of ik bij het bestellen iets verkeerd had gedaan. Ik zou dan graag meer een toelichting willen, een meer persoonlijke benadering zien. Dát is voor mij de kracht van een webshop, daarom bestel ik graag een tweede keer weer. Dat is nu niet het geval.
Feest!
Vrijdag werd alsnog het langverwachte pakje geleverd en het resultaat is prachtig! Echt zo ontzettend mooi. De warmte van het hout, de kwaliteit van de print, het is bijna niet te vatten op de foto. Dus uiteindelijk ben ik enorm blij met het resultaat. Elke morgen als ik de kamer binnenstap is dit wat ik als eerste zie en van deze twee mopjes raak ik zo vertederd, elke keer weer als ik in de kamer ben en zij niet. Heerlijkheid.
Conclusie: eindresultaat een dikke negen, Klantenservice een zesje…..Het is geen reden om er nooit meer te bestellen, het is wel een reden om niet meer te geloven wat er over levertijd op de site staat. Dan kan het immers ook nooit tegenvallen.
Fijne review! Ik houd van eerlijke reviews en goed om te weten dat een bestelling dus niet altijd supersnel al bezorgd wordt door hen.
Vlijtig Liesje onlangs geplaatst…Olijfolie: 10 handige gebruikstips
Jammer dat je er lang op moest wachten. Al lijkt het dat het een week duurde? Misschien door de drukte niet aan toegekomen maar dan is het wel zo netjes dat op de website te vermelden. Maar de foto is wel heel gaaf hoor!!
Astrid onlangs geplaatst…Durf jij in dit drakenbad?!