What's new

Bring Home The Fun

Hasbro steunt gezinnen die binnen zitten met Bring Home The Fun campagne. Terwijl miljoenen gezinnen wereldwijd door de coronapandemie thuis moeten blijven, lanceert speel- en entertainmentbedrijf Hasbro een campagne die ouders en kinderen een hart onder de riem steekt! En dat kunnen we allemaal af en toe wel gebruiken tussen thuiswerken en thuisonderwijs. De campagne geeft ouders en verzorgers tips en middelen om de kinderen op een leuke manier thuis bezig te houden. 

Inspiratie voor ouders en verzorgers om spelplezier in huis te stimuleren met nadruk op creativiteit en gezelligheid samen!  De site geeft tips en middelen om waardevolle tijd samen met je kinderen door te brengen en de spanning te verlichten. Speltips, challenges, ideeën hoe je spellen en speelgoed kunt gebruiken om de hersenen van kinderen te stimuleren, tot suggesties hoe om te gaan met emotionele stress.Op de site vinden bezoekers onder andere knutselideeën voor PLAY-DOH; challenges met NERF blasters om kinderen lekker in beweging te houden en leuke content van TRANSFORMERS, POWER RANGERS en MY LITTLE PONY. Ook educatief spel is in deze periode een welkome afwisseling. Wel leren, maar even niet schools maar spelend.

Emotionele stress over de coronacrisis

Vooral het stukje omgaan met emotionele stress spreekt me erg aan. Op zich lijkt het alsof mijn kinderen er prima doorheen vliegen. Dat kan ook prima zo zijn.

Toch merk ik als volwassene al dat het iets met je doet, dat zal voor hen echt niet minder zijn. Ze kletsen wel, maar vertellen ze ook alles? Dat idee. Hebben ze zelf überhaupt in de gaten wat deze situatie allemaal wel of niet met ze doet? Merken we er allemaal nog niets van en komt het er later pas uit. Het is fijn om vooraf of tijdens handvatten te hebben om om te gaan met emotionele stress.

Bring Home The Fun

“We vinden het enorm inspirerend te zien hoe onze merken als Play-Doh, Monopoly en Nerf in deze nieuwe omstandigheden ontspanning en troost bieden aan zowel ouders als kinderen”, zegt Katrien van Basten Batenburg, hoofd marketing Hasbro Benelux.

mother and son hasbro bring home the fun“We hopen dat de Bring Home The Fun campagne gezinnen kan helpen om in deze moeilijke periode op een leuke en gezellige manier de tijd door te brengen. Samen spelen, samen lachen, het haalt de druk even van de ketel en is daarom belangrijker dan ooit. Ik kan alleen maar zeggen: ruim elke dag tijd in om even te spelen, het liefst samen met je kinderen. Rustig iets knutselen met Play-Doh, of als je kinderen wat groter zijn een leuk spel, of lekker rondrennen met NERF blasters”.

Cordaan speelt mee

Als onderdeel van de campagne doneert Hasbro Benelux speelgoed aan 4.000 cliënten van zorgorganisatie Cordaan. In Nederland wordt Bring Home The Fun ondersteund met een online- en tv-campagne, onder meer op StukTV. Hasbro vraagt het publiek om mee te praten en hun foto’s en tips te delen op social media onder #bringhomethefun.

Samen tegen corona

Onderdeel van de campagne is een internationale website, waar o.a. te zien is hoe medewerkers van Hasbro zich thuis redden in deze lastige tijden. Check vooral deze hartverwarmende en in deze tijd vooral herkenbare boodschap! Helemaal als je er even doorheen zit.

❥ Je bent niet alleen, we are in this together! #samentegencorona 

 

 

In samenwerking met: Cordaan en Bookspot | Foto moeder en kind door cottonbro via Pexels

 

Reacties

reacties

Marjo

I ♥ my boys and girl, Family, Ice cream, Books, Crochet, Bows, Rainbows, Pink, Angels, Ribbons, Sweet Songs, CupCakes & Pie, Strawberries & Raspberries, New Shoes & New Bags, My Kitchen & Vintage,To laugh & To cry from joy, Beads.

Misschien ook leuk

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

CommentLuv badge

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.